Monday, September 29, 2014

ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းအေနျဖင့္ တိုင္းျပည္ေငြကိုအသံုးျပဳၿပီး အရည္အေသြး ျပည့္၀ေသာ လမ္းေဖာက္လုပ္ေပးေစလို


မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး၊ ဂန္႔ေဂါခရိုင္၊ ေဆာၿမိဳ႕နယ္၊ ေက်ာက္ထုေဒသ ပခုကၠဴ-ေပါက္
-ေက်ာက္ထု- ကံႀကီး- မင္းတပ္လမ္း ေပၚရွိ ကတၱရာလမ္းမ်ား မွာ ႏိုင္ငံေတာ္ မွ ႏွစ္စဥ္ ျပင္ထိန္း၊ ေငြလံုေငြရင္း ရန္ပံုေငြေတြျဖင့္ ေဆာင္ရြက္သည္ဆိုေသာ္လည္း
 အရည္အေသြး စစ္ေဆးမႈမရွိျခင္း၊ တာ၀န္ယူမႈ တာ၀န္ခံမႈမရွိျခင္း။ လမ္းစစ္အဖြဲ႔မ်ား
အေနျဖင့္ ဓါတ္ပံု ရိုက္ရန္သာ ၾကည့္ရွဳ႕ၿပီး လမ္းစရိတ္ယူစားေသာက္ျပန္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ အရည္အေသြးနိမ့္ ေက်ာက္မ်ားကိုအသံုးျပဳၿပီး လမ္းေက်ာက္ခင္းရာတြင္ ၁၂လက္မ ထုေက်ာက္ခင္းရန္ဆိုေသာ္လည္း ၅လက္မခန္႔သာ ခင္းျခင္း။ ကတၱရာပါးျခင္း။ လမ္းႀကီး
စက္ အႀကိတ္မနာမီ ခင္းျခင္းတို႔ေၾကာင့္ လမ္းခင္းၿပီး ၆လ မျပည့္မီ ေပါက္ျပဲပ်က္စီးလွ်က္ရွိပါ သည္။ ျပည္သူေတြအေနျဖင့္ ေပးကားေပး၏ မရဆိုသလိုျဖစ္ေနပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရအေနျဖင့္ ေစနာေရွ႕ထားၿပီး Q / C အဖြဲ႔ စနစ္တက်ဖြဲ႔စည္းၿပီး 
အရည္အေသြး စစ္ေဆးသင့္ပါသည္။ ေရွ႕ကအဖြဲ႕ ျဖစ္သလိုခင္းသြား ေနာက္ကအဖြဲ႔က အပ်က္အစီးတင္ေတာင္းၿပီးျပင္ဆိုလွ်င္ တိုင္းျပည္က မိေအး၂ခါနာျဖစ္ေနပါမည္။ အစကနဦး ျပင္ဆင္စရိတ္က သိန္း၁၀၀၀ ဆိုလွ်င္ ျပန္ျပင္စရန္က သိန္း၂၀၀၀ ျဖစ္ေန
မွာေသျခာပါတယ္ ။ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးအေနျဖင့္ အေရးယူမခံရသည့္အျပင္ ပ်က္အစဥ္ ျပင္ခဏခဏ ေဆာင္ပုဒ္ႏွင့္ အညီ ျမန္ျမန္ပ်က္ေလ ႀကိဳက္ေလ ျဖစ္မည္မွာ
 ေသျခာပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ခင္းေသာ လမ္းမ်ား ၊ ကုမၸဏီမ်ားမွခင္းေသာလမ္းမ်ားကို အရည္အေသြးေသျခာစစ္ေဆးသင့္ေၾကာင္း ျပည္သူ ႔အေပၚ ေစတနာထားသင့္ေၾကာင္း တင္ျပပါရေစ။ တင္ထားေသာဓါတ္ပုံမွာ မိုင္တိုင္ ၆၇/၂
 အနီး တျပင္းေက်းရြာအနီးမွ ပံုျဖစ္ပါတယ္ ။ ယခုႏွစ္ခင္းေသာ နသိုးေက်းရြာအနီး တြင္းလည္းပ်က္စီးေနသလို၊ ယမန္ႏွစ္ခင္းေသာ အၾကည္ပန္းပလြန္းေက်းရြာအနီးတြင္ အမ်ားဆံုးေတြ႔ႏိုင္ပါသည္။

သိန္းထြန္း

စိမ္းေရႊ၀ါကုမၸဏီမွ တည္ေဆာက္ေသာ တံတားမ်ား တစ္ႏွစ္မျပည့္မီ ကြန္ကရစ္ခံုမ်ား ၿပိဳက်ပ်က္စီး


မေကြးတိုင္းေဒသႀကီး၊ ဂန္႔ေဂါခရိုင္၊ ေဆာၿမိဳ႕နယ္၊ ေက်ာက္ထုေဒသ၊ တျပင္း-ပင္ေတာင္-အနိမ့္-
ၾကဴေတာ- လက္ပန္း-သံပုရာ-မန္း- ငွက္ႀကီးဦး- ေက်ာက္လိပ္ ေက်းရြာခ်င္းဆက္လမ္းအား ရာသီမေရြးသြားလာႏိုင္ရန္အတြက္ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ လုပ္ငန္းမ်ား၏ ကုန္က်ေငြ အတြက္ ျပည္သူ လႊတ္ေတာ္တြင္ ဦးေဌးေမာင္တင္ျပ ေမးျမန္းခ်က္အရ နယ္စပ္ေရးရာ ၀န္ႀကီး ဌာန၏ ေက်းလက္ေဒသ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးရန္ပံုေငြမွ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ျဖည့္စြက္ရန္ပံုေငြတြင္ ေျမသားလမ္း (၁၈)မိုင္အတြက္ ေငြက်ပ္ ၁၈၁.၉၈သန္း သစ္သားတံတား (၁၂)စင္းအတြက္ ၄၀၇.၅၀ သန္း စုစုေပါင္း ၅၈၉.၄၈သန္း ႏိုင္ငံေတာ္မွ ေစတနာေရွ႕ထားခ်ထားေပးသည္ကို ေဒသခံျပည္သူမ်ား ၀မ္းပန္း တသာႀကိဳဆိုခဲ့ၾကပါသည္။ ေဒသခံမ်ားမအေနျဖင့္လမ္းေအာင္ျမင္ေရးအတြက္ ယာေျမမ်ား အိမ္၀ိုင္းေျမမ်ားပါ လွဴဒါန္းၿပီး စိတ္ႀကိဳက္ေဖာက္လုပ္ေစခဲ့ပါသည္။
ေဒသခံတို႔ စိတ္ေစတနာ မည္သို႔ပင္ရွိေစကာမူ လမ္း/ တံတားတည္ေဆာက္ခြင့္ရရွိေသာ စိမ္းေရႊ၀ါကုမၸဏီမွ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ တံတားမ်ားမွ တစ္ႏွစ္မျပည့္မီ ပထမမိုးမွာပင္ ကမ္းကပ္ခံု ကြန္ကရစ္မ်ား ကြာခ် ပ်က္စီးျခင္း၊ မ်ား ႏွင့္ႀကံဳေတြ႔ရ ၿပီး အစိုးရကပင္ ဒီလိုလုပ္ေလသလားဟု စိတ္မေကာင္းႀကီး စြာျဖစ္ေန ၾကပါၿပီ။ ယေန႔ထိ တာ၀န္ရွိသူမ်ား လာေသာ္လည္း ဓါတ္ပံုရိုက္ သြားသည္မွအပအရည္အေသြး မီေအာင္ ျပန္လည္ ျပဳျပင္ေစျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္မႈမရွိပါ။ ဒီလုိဘဲ တိုင္ျပည္ေငြေတြကို စိမ္းေရႊ၀ါ ကုမၸဏီႏွင့္ေပါင္းၿပီး ေဒသခံမ်က္နွာကိုမေထာက္ထား ျဖဳန္းပစ္ၾကေတာ့မွာလားလို႔ ေဒသခံမ်ား

 ေျပာၾကားေနၾကပါသည္။

သိန္းထြန္း(ေဆာ)