ဒီမိုေဝယံခင္ဗ်ား၊
ရန္ကုန္ျမိဳ႕ ဝိတိုရီယေဆးရံု ဧည့္ႀကိဳဌာန၌တာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနေသာဝန္ထမ္းမ်ား၏ေန႔စဥ္
ႀကံဳေတြ႕ေနရေသာ ဒုကၡကို စာနာေသာအားျဖင့္ ေဖၚျပေပးပါရန္ေလးစားစြာ တင္ျပအပ္ပါသည္၊
ဝိတိုရိယေဆးရံုႀကီးသည္ ခန္႔ညွားထယ္ဝါလွေသာ္လည္း၊ ဧည့္ႀကိဳဌာနရွိ
ဝန္ထမ္းမ်ားမွာ “စာေမးတာမေျဖႏိုင္လို႕” “
အလုပ္လုပ္ရာတြင္အမွားအယြင္းရွိလို႕ “ စသည္ျဖင့္ အေႀကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳး
ျပျပီး ဒါဏ္ေႀကးဟုဆိုခါ အလုပ္ႀကီးႀကပ္သူမ်ားက ေကာက္ခံေနပါသည္။
ဝန္ထမ္းမ်ားမွာမိသားစုစားဝတ္ေနေရး
မေျပလည္ယံုမက၊ ရရွိေသာ လစာေလးကို မေလာက္မင ျခစ္ခ်ဳပ္သံုးစြဲေနရမွန္းသိလွ်က္ႏွင့္ “တစ္လစာကုန္ခ်င္ကုန္သြားပါေစ.ေကာက္မွာ
ဘဲ” ဟုေျပာဆိုေကာက္ခံေနပါသည္။
ဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ မေက်နပ္ေသာ္လည္း အထက္ကို မတင္ျပရဲသျဖင့္ ေခါင္းငံု႕ခံေနရပါ သည္၊ ေကာက္ခံထားေသာ ပိုက္ဆံမ်ားကိုလည္း မည္သည့္ေနရာတြင္ သံုးစြဲသည္ကိုမသိရဘဲ မည္သူ႕အတြက္မွန္းမသိဘဲ ေပးေနရပါတယ္၊အျပစ္ရွိက ေဆးရံုစည္းကမ္းအတိုင္းတရားနည္းလမ္းက်စံုစမ္း စစ္ေဆးျပီး “ဒါဏ္ေငြမေကာက္ဘဲ” လိုအပ္သလိုအျပစ္ေပးသင့္ပါသည္၊ အထက္မွေဆးရံုအုပ္ခ်ဳပ္ေသာ လူႀကီးမ်ား သိရွိေစရန္ ဒီမိုေဝယံမွ တဆင့္ တင္ျပလိုက္ရပါသည္..။
ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ မိဘတစ္ဦး
share from http://www.demowaiyan.org
ဘဲ” ဟုေျပာဆိုေကာက္ခံေနပါသည္။
ဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ မေက်နပ္ေသာ္လည္း အထက္ကို မတင္ျပရဲသျဖင့္ ေခါင္းငံု႕ခံေနရပါ သည္၊ ေကာက္ခံထားေသာ ပိုက္ဆံမ်ားကိုလည္း မည္သည့္ေနရာတြင္ သံုးစြဲသည္ကိုမသိရဘဲ မည္သူ႕အတြက္မွန္းမသိဘဲ ေပးေနရပါတယ္၊အျပစ္ရွိက ေဆးရံုစည္းကမ္းအတိုင္းတရားနည္းလမ္းက်စံုစမ္း စစ္ေဆးျပီး “ဒါဏ္ေငြမေကာက္ဘဲ” လိုအပ္သလိုအျပစ္ေပးသင့္ပါသည္၊ အထက္မွေဆးရံုအုပ္ခ်ဳပ္ေသာ လူႀကီးမ်ား သိရွိေစရန္ ဒီမိုေဝယံမွ တဆင့္ တင္ျပလိုက္ရပါသည္..။
ေက်းဇူးတင္စြာျဖင့္ မိဘတစ္ဦး
share from http://www.demowaiyan.org
No comments:
Post a Comment
မိမိအျမင္မ်ားကုိတစ္ဖက္သားအားထိခုိက္နစ္နာေစမည့္အသုံးအႏႈန္းမ်ားအသုံးမျပဳဘဲလြတ္ လပ္စြာမွတ္ခ်က္ေပးနုိင္ပါသည္။